, Co kupić? Wearables

Pas HRM vs czujnik optyczny. Który monitor pracy serca wybrać?

Pas HRM vs czujnik optyczny. Który monitor pracy serca wybrać?

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

2 odpowiedzi na “Pas HRM vs czujnik optyczny. Który monitor pracy serca wybrać?”

  1. TK pisze:

    Witam. Widzę, że profesjonalna ekipa, a ja noisy w temacie 😉 z powodu kardiomopatii dostałem zalecenia od lekarza kupna opaski do kontroli serca,aby maksymalnie było 100 uderzeń na minutę?
    1) czy ma sens noszenie opaski codziennie przez większość dnia? Np żeby stresować chodzenie po schodach do pracy?
    2) jak myślicie jaka jest różnica w dokładności pomiaru między opaska a zegarkiem optycznyn?
    3) czy można ustawiać alarm /wibracje że będzie działać jak przekroczy uderzeń
    4) zastanawiam się czy opaska ma sens pod kątem tego, że chciałbym mieć kontrolę nad codziennymi czynnościami. Bo wychodzi na to, że oprócz ptaki trzeba by zainwestować w zegarek a to już grubsza sprawa

  2. zbys pisze:

    Witam. Przez okolo 3 m-ce testowalem opaski i powiem szcerze ze to sprzet ktory powiniet trfic do kosza. Zaczne od tego iz opaski uzywalem glownie do cwiczen silowych, crosfitu, fitnesu. 5 treningow silownia i 2 treningi plywanie. Zaczolem od Polara A360 jedyna jego zaleta byl wyglad i przypominanie o aktywnosci gdy zby dlugo siedzialem przy kompie. Monitor snu badziewie lecz najgorszym rozczarowaniem byl pulsometr gdyz glownie dla niego kupowalem opaske. Jest bardzo pozytecznym gadzetem zwlaszcza gdy robimy kardio lub gdy chcemy schudnac czy kontrolowac sterfy tetna w ciagu tygodnia treningu (malo kto przywiazuje do tego wage a to bardzo wazna sprawa -strefy tetna). Na treningu gdy zbyt slabo mialem opaske pulsometr wskazywal takie bzdury tracil lacznosc gdy natomiast zbyt mocno naciagnalem opaske uwiera ona tak ze nie szlo cwiczyc. Nie szlo jej ustawic a to dlatego ze na silowni przacuja nadgarski zmienia sie bardzo struktura sciegna i miesni podczas cwiczen. Zmienilem rozmiar opaski na wiekszy ale nie przynioslo to rezultatu. Oddalem Polara i kupilem Microsoft Band 2. Ogolnie opaska spoko duzo pozytywnych funkcji ale sytuacja identyczna STRASZNE ODCZYTY PULSOMETRU. Zastanawiam sie nad Garminem Vivoactive HR ale z racji tego ze jest malo recencji jeszcze sie powsrzymuje choc kusi mnie mnogoscia funkcji ale obawy sa podobne. Zrezygnowalem i z tego gadzetu poczekam na cos co naprawde bedzie miarodajne. Skusilem sie na pas Polara H7 i ku mojemu zdziwieniu bajka… H7-ka pracuje identycznie jak sprzet medyczy popularne EKG zbierajac informacje nie za pomoca czujnika laseru lecz ultra czulych sensorow odczyt odbywa sie co jedna milisekunde nie jak w przypadku zegarka czy opaski co 1sek. usredniajacy tym samym uderzenia na minute. Przekonalem juz wielu znajomych by odeszli od opasek zwlaszcza biegaczy i crosfitowcow. Nie zgodze sie z autorem iz pas ociera w jakimkolwiek miejscu. Mega inetsnywne treningi i zero otarc same korzysci z pasa. A co do zgubienia pasa…coz to wszystko kwestia organizacji po treningu… ja zaczynam od sciagniecia pasa zlozenia go do mojego etui pozniej sluchawki ta sama czynnosc. Jesli ktos jest roztrzepany to i zegarek zapomni na silownie czy bieganie to kwestia podchodzenia ze spokojem do czasu przed i po treningu. Aha i wiele dziewczyn uzywa H7 z duzym biustem zadna sie sie skarzy na jakiekolwiek ocieranie 🙂 Serdecznie pozdrawiam zbyszek

Dodaj komentarz


reklama